Ingatlanos félelmek a 3D bejárással kapcsoaltban – 1. rész

Sok embert megkérdeztünk és sokan elmagyarázták nekünk, hogy miért nem szeretnének 3D bejárást alkalmazni az ingatlan értékesítése során.
Most megpróbáljuk sorra venni ezeket az okokat, és megoldást nyújtani rájuk!

Többen hirdetjük az ingatlant, mi van, ha valaki más adja el, miközben én fektettem bele egy virtuális bejárásba?

Bizony ez egy fogas kérdés, valóban életszerűnek tűnik, hogy valaki befektet, pénzt költ arra, hogy teljesebb képet tudjon mutatni az ingatlanról már online, aztán valaki más egyszerűen lemásolja a linket, és értékesíti az ingatlant.

Hogyan tudunk segíteni?

Az eredménye egy bejárásnak ténylegesen egy link, amelyen keresztül, ha az igények úgy diktálják, bizony mindenki megtekintheti az ingatlant, körbejárhat benne.

Amit tenni tudunk, az az, hogy lekódoljuk.

Miért segítség ez Neked?

Vázoljuk fel azt a szituációt, hogy három, vagy akár hat ingatlanos hirdeti az adott ingatlant. Ez egy verseny, és egy versenyben bizony egy ember kivételével senki sem nyertes.

Ha lekódoljuk a bejárásodat, más nem rendelkezik azzal az eszközzel, amellyel te:
egy igazán erős marketingeszközzel.

Compass needle pointing the word security. Concept image blue and black tones

A felhasználói oldalról nézve viszont egyértelműen te jutsz előnyhöz, ha van virtuális bejárásod. A kódért, az elérhetőségért az érdeklődő téged fog felkeresni, veled fog kommunikálni, te szerzed meg először a kontaktját és bizalommal fordul feléd, mert látja, hogy a munkádat végzed.
És azt profi, modern eszközökkel.

Emellett ez bizony egy jó ajánlólevél. Ha valaki komolyan veszi a munkáját, azt ajánlani és keresni fogják az ügyfelek. Egyre többen akarják majd később a te kezedbe adni az ingatlanjaikat, hogy azt értékesítsed.

Szívvel és lélekkel.

Összességében

Igen, ez egy verseny. Igen ez egy befektetés és igen, mint minden, ez is pénzbe kerül.
De nem, nem lehet ellopni tőled, vigyázunk arra, hogy ez csak a te terméked legyen, csak a te marketingeszközöd!
Hozzásegtünk ahhoz, hogy te legyél a befutó!

Megosztás:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn