Ingatlanos félelmek a 3D bejárással kapcsoaltban – 2. rész

Sok embert megkérdeztünk és sokan elmagyarázták nekünk, hogy miért nem szeretnének 3D bejárást alkalmazni az ingatlan értékesítése során.
Most megpróbáljuk sorra venni ezeket az okokat, és megoldást nyújtani rájuk!

Az ingatlan megtekinthetővé válik úgy, hogy közben az ingatlanos nem kerül kapcsolatba azzal a személlyel aki lakást keres magának.

Ez egy valós dilemma.
Sok esetben egy ingalanos, amikor megmutat egy ingatlant, találkozik az igényekkel. Ekkor gyakran felismeri azt, hogy esetleg van egy másik ingatlan a repertoárjában, amely megfelelőbb lehet.
De hogyan mondja ezt el, ha esélyt sem kap rá?

Adunk esélyt!

Hogyan tudunk segíteni?

Erre több megoldásunk van. Vegyük őket sorra!

Az első a kódolás

A kódolás pozitív aspektusairól írtunk már korábban.
Itt újra kiemeljük most azt a részt, ahol a jelszavazás elősegíti az interakció létrejöttét, így azonnal kommunikálhatsz az ügyféllel.
Elsőként.
Mert ha neked van bejárásod, akkor tőled kérik el a hozzáférést.

A második az adatlap

Képesek vagyunk arra, hogy a bejárás megtekintése előtt elkérjük az ügyfél elérhetőségét. Így megkapod azokat az adatokat, melyek segítségével később felveheted vele a kapcsolatot, megalapozhatod magad felé a bizalmat. Közben adatbázist is építhetsz!

A harmadik a menürendszer

Interaktív virtuális bejárásodba el tudunk helyezni egy menürendszert, amelyen keresztül képesek vagyunk az érdeklődőt több, általad kínált ingatlan bejárásához elvezetni.

Ennek előnyei akkor rajzolódnak ki, ha széles a repertoárod, és képes vagy mindig újat és újat mutatatni, mi pedig képesek vagyunk újabb és újabb, a megtekintett ingatlanhoz hasonló ingatlanokról késztített bejárásokat illeszteni a menürendszerbe.

Ebben természetesen bármikor tudunk segíteni!

Felugró ablakok

A bejárás egyes pontjain el tudunk helyezni felugró ablakokat, képeket, szövegeket, melyek megerősítik a kapcsolatot közted és az éppen az eladásra szánt ingatlanban bóklászó, majdani vásárló közt.
Egyszerűen és diszkréten megüzenhetjük, hogy te vagy az, aki ezt az ingatlant árulja.
 Te vagy az, akihez kérdésekkel fordulhat, és te vagy az, aki segíthet neki egy másikat találni, ha az aktuális ingatlan nem tetszik.

Te leszel az, aki keresztülviszi a vásárlót a piacon, és megszerzed neki azt, amire vágyik.
Ez pedig egy hálás szerep…

Összességében

Sok eszközünk van arra, hogy segítsük a munkádat, hogy ne úgy tekints egy bejárásra, mint egy olyan fejlesztésre, amely szükségtelenné tesz téged.  Ez egy eszköz, amivel jobb lehetsz!
Hozzásegtünk ahhoz, hogy te legyél a befutó!

Megosztás:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn